kind heart
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
kind heart

MOHAMAD YAHEA

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عشنا وشوفنا البنات كمان هتعاكس الولاد وهيروحوا يخطبوهم ادخل

كاتب الموضوعرسالة
mohamad
Admin
mohamad

عشنا وشوفنا البنات كمان هتعاكس الولاد وهيروحوا يخطبوهم ادخل Empty
مُساهمةموضوع: عشنا وشوفنا البنات كمان هتعاكس الولاد وهيروحوا يخطبوهم ادخل   عشنا وشوفنا البنات كمان هتعاكس الولاد وهيروحوا يخطبوهم ادخل Icon_minitimeالجمعة يونيو 08, 2007 5:56 pm

يعنى لما بنت تيجى تعاكس ولد هتقولوا ايه يا حسره الا مافيه حاجه عدله عشان الواحد يعكسه ده انتى كبيرك لوكميه ف وشه المهم عيزين نشوف ايلى هتتلحس فى عقلها وتعاكس ولد ممكن يعنى تقوله ايه--------:
ال يعنى باه انتى وقفه فى شباك بيتكوا شوفتيه خارج قمتى خرجه وراه وتقومى طبعا مسمعه الاسطوانه ايلى بتسمعيها لكل ولد لما تيجى تعاكسيه وطبعا الموضوع مش هيبئى جديد عليكى لانك متعوده على كده وطبعا اول حاجه هتقوليهالوبسسسسسسسس-----بسسسسسسسسسس-----بسسسسسسسس------لان طبعا من الاحترام انك متندهيش حد باسمه فى الشارع بعد كده باه تنزلى عليه بكلام الحب والغزل------انت يااااااااااااض طب رد عليا بلاش الخشونه والتقل ده بس انت عارف ياجميل ايه ايلى شدنى ليك منخيرك يا سبحان الله بتفكرنى بغطا الحله بتاعتنا وايه ياعم القوام ده تصدق شبه البنى ادمين بالظبط-----------طب رد عليا ردت الميه ف زورك ده انا بقالى ساعه ماشيه وراك مش ناوى تندلق باه زى الجردل- ---------طب ياسيدى اوعدك لو رديت عليا اول ما اقوم من النوم الصبح اول حاجه هعملها هروح اخطبك من مامتك--------- ماهو ده كمان ايلى ناقص هتروحى كمان تخطبيه طب وهنستغرب ليه مانتى لو عكستيه مش بعيد تروحى وتخطبيه برضه-------------- وتخيلى المشهد ده باه وانتى ريحه تطلبيه من اهله----------انا ياعمى مع اسفى ومع حزنى الشديدين نويت اتاهل يعنى اتجوز وملقيتش احسن من ابنكوا ليا ف ادبه وف اخلاقه ------------ههههههههههههههههه بصراحه هيبئى شكلك مسخره ويفطس من الضحك --------لاولما يجى يوم الفرح اكيد طبعا هتضحى بتحويشه عمرك وهتجبيله فستان فرح وقلم روج وطبعا وانتى فى الكوشه هتئعدى تتغزلى ف محاسنه الشفافه هههههههه وتخيلى وهوا لابس فستان الفرح وحاطط الروج وقاعد منكمش على نفسه ومكسوف منك وهتبئى الله يرحمك يا رجوله ومتنسيش باه تبئى تلبسيه الحلق القصدير الى انتى جيبهولوا من فرنسا هيبئى عليه جناااااان-------وتخيلى كمان لما تبقوا خلاص مع بعض ف بيت واحد ويوم انتى خرجتى الشغل ورجعتى ملقيتيهوش ولما يجى من بره هيبقى السؤال طبعا كنت فين يا استاذ طبعا هيحط وشه فى الارض من كتر الخجل منك وهيقولك بصراحه ياحياتى انا مكسوف اقولك ------- انا بصراحه تعبت شويه وروحت للدكتور وقلى مبروك انت حامل فى الشهر التاسع وطبعا انتى هتفرحى وتنبسطى انك هتبقى ام وده كمان ايلى ناقص وطبعا لما يبقى هو ايلى حامل ويخلف هيجيب ايه اكيد قرد مسلسل شبهه هههههههههههههه انا بهزر معاكوا ومحديش ياخد على كلامى بس بصراحه دى تبقى اكبر نكته لو ده حصل ف الحقيقه بس بليز باه ايلى يدخل ويقرا الموضوع يبقى يرد
http://sym5.crazy4us.com

عشنا وشوفنا البنات كمان هتعاكس الولاد وهيروحوا يخطبوهم ادخل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اختبار حقيقى لقلوب البنات,
» ادخل شوف حبيبة قلبك و روحك
» ادخل و اختارلك موته حلوه
» ادخل واتفرج على المرسيدس بأصولها
» لغة بنات اليومين دول ..... ادخل يابني انت وهو وخد فكرة