kind heart
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
kind heart

MOHAMAD YAHEA

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تحذير هام لكل الاعضاء المهتمين بالشات يوجد فيرس جديد منتشر ب

كاتب الموضوعرسالة
mohamad
Admin
mohamad

تحذير هام لكل الاعضاء المهتمين بالشات يوجد فيرس جديد منتشر ب Empty
مُساهمةموضوع: تحذير هام لكل الاعضاء المهتمين بالشات يوجد فيرس جديد منتشر ب   تحذير هام لكل الاعضاء المهتمين بالشات يوجد فيرس جديد منتشر ب Icon_minitimeالخميس يونيو 07, 2007 6:51 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا حبيت احذر كل الاعضاء وبالذات اللى بيدخلوا شات كتير

فى فيرس اليومين دول منتشر بالشات وهو عبارة عن صفحة نت اول لما بتفتحها بينزل عندك الفيرس ويبدأ يخرب فى الجهاز ومش كده وبس ده لو انت فتحت اى ايميل من على الجهاز المتفيرس ده بيبعت الفيرس الموقع ده لوحده اوتوماتيك لكل الناس اللى متسجلين على الايميل اللى انت فتحته ده والفيرس ممكن يكون عند حد من اصحابك فا بالتالى اول لما يفتحوا هيوصلك رسالة منهم فيها الموقع طبعا مش بيبقى هو اللى بعتهالك ده بيبقى الفايرس هو اللى بعتهالك فخلى بالك والرسالة بتيجى بالمنظر ده والموقع مكتوب يا ريت محدش يدوس عليه علشان لو داس عليه الفيرس هينزل عنده انا قولت احذر كل الاعضاء من عدم فتح هذا الموقع ولو فى واحد كان فتح الموقع قبل التحذير ده والفيرس نزل عنده يكتبلى ايميله هنا وانا ابعتله برنامج على ايميله يشيله الفايرس علطول باذن الله بس انا مقدرتش احوط البرنامج هنا لان مساحته 9 ميجا وانا معرفش موقع يرفع لغاية 9 ميجا وعلى العموم البرنامج اسمه spy emergency وده شكل الرسالة والموقع اللى عليه الفيرس

Cam on troi moi som mai thuc giac. Ta co them mot ngay nua de yeu thuong... http://quatangtraitim.us.tf

وخلى بالكم يا جماعة بقى
http://sym5.crazy4us.com

تحذير هام لكل الاعضاء المهتمين بالشات يوجد فيرس جديد منتشر ب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أحصلى على وجة جديد فى نصف ساعة
» خبر لسه جديد عن <<<< عمرو دياب>>>>&g
» البجمه الاستعراضيه شريهان ستعود للتمثيل من جديد